tirsdag den 20. marts 2012

3 byer, 2 lande, 1 blog It's Blabbi Blog


It's been a long a time, I (måske we) should'nt have left you ..men snart forlader Anna også Århus og så er Blabbi mere tiltrængt end aldrig før.

Jeg har kun åndssvage ting at berette, jeg fik for eksempel ros for mine former i dag - af en dame - som var fed, men ellers fint nok. Former er fede, ellers er de ikke. Ja, jeg er i mit poetiske hjørne, eller det var jeg, lige indtil jeg læste denne update fra den eneste "ven" jeg har på Facebook, jeg ikke har snakket med:
Puha sikke en nitte. Spiser ALDRIG MERE Ritter Sport with Dark Whole Hazelnuts!

Det er en kedelig update, og jeg får lyst til chokolade af den.

mit internet er ustabilt, derfor kan jeg ikke uploade den video, hvorfra mit indlende quote er fra, men det er fra denne sang http://www.youtube.com/watch?v=nEF_-IcnQC4

3 kommentarer:

  1. jeg ville ønske vi kunne være sammen alle tre inden jeg rejste

    SvarSlet
  2. Er du træt af damen sagde du havde former?
    Jeg elsker den rittersport. Men ja, face.. "er der for meget tun på min rugbrød? ;)" (med billede), "Mulli falder i søvn i træningsskoen, altså! Skøre hund", "skat, du er sød!" - "ej skat du er sød", og så er der mig der ikke bidrager til det store fællesskab. Så er man sgu også selv ude om det!

    SvarSlet